inget kul att skriva om....

Jag har inte så mycket att skriva om för tillfället därför är det dåligt med blogguppdateringar. Jag har jobbat mycket. I fredags hade jag och B en mysig hemmakväll. Vi lagade god mat o drack en flaska rött. I lördags så jobbade jag under dagen och på kvällen var det födelsedagsfest för en killkompis som gällde. Det var typ snöstorm så vi höll nästan på att blåsa bort på vägen till festen. Att jag hade fixat håret var totalt onödigt! På söndagen träffade jag några svenska tjejkompisar för brunch. En av tjejerna har precis gjort slut med sin pojkvän så hon behövde prata. Det är så skönt att träffa svenska tjejer ibland och prata av sig om allt. Det är ju inte alltid lätt att bo i ett annat land....
Nu ska jag laga lite mat. Idag blir det svenskt: korv stroganoff med ris =)
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0