Mår inget vidare....

Jag mår inte så bra idag :( igår hade vi middag med jobbet, jättetrevligt. I natt har jag mått jättedåligt, inte lika trevligt.... Jag tror att det var något med maten för jag och två andra tjejer åt pizza och vi mådde dåligt alla tre. Dom andra åt pasta och mådde toppen. Och jag drack bara ett glas vin så orsaken kan inte ha varit för mycket alkohol. Jag skulle egentligen ha öppnat butiken idag men jag fick ringa min chef i morse och fråga om hon kunde jobba för mig. Jag tycker verkligen inte om att sjukskriva mig. Tänker hela tiden att jag kanske skulle kunna gå och jobba och att jag kanske överdriver lite.... Men det är trist att vara lite "konstig i magen" och stå själv i en butik när det kommer en massa kunder.
I kväll är det födelsedagsfest för en kompis, H. Tror att jag kommer att skippa den.... Det har varit födelsedagsfester varje lördag hela januari, alltid med samma kompisgäng så jag tror inte att jag missar sådär vidare mycket om jag inte går.
Annars har det inte hänt så mycket. Eller jo, det kanske det har men inget superspännande. Mamma var här på besök i mitten på januari. Det var jättemysigt. Hon kom på torsdagskvällen. På fredagen var vi och shoppade under dagen och på kvällen var jag och mamma och åt middag på en italiensk restaurang. Det var gott och mysigt. Jag tror vi satt på restaurangen i kanske fyra timmar och bara pratade och pratade. På lördagen var vi på ett föredetta DDR-fängelse som ligger här i närheten. Och på kvällen stannade vi hemma och lagade god mat. På söndagen tittade jag och mamma på när våra älskade husdjur fiskarna fick ett nytt hem. Det tog typ hela dagen för B att flytta på dom. Nu har dom fått ett större och finare hem :)
Helgen efter det att mamma var här var jag och B på en snabbvisit i Norrköping. Eftersom vi inte var där över jul kände vi att vi ville åka dit och dela ut (och få) ett par julklappar :) och så var det ett par månader sen vi träffade min busiga lilla systerdotter. Så vi åkte dit för att busa och leka med henne, och umgås lite med de andra i familjen :)
Nu ska jag gå och ta mig en kopp kaffe och titta lite på tv.
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0