U2 och ny partyväst

Nu är biljetterna säkrade till U2`s konsert i München den 15:e september nästa ar =) Det är jag, B, syster yster och hennes P som ska dit. Det ska bli sa skoj, trodde att jag skulle behöva vänta ar innan jag far se U2 igen. Ibland har man tur =)
Jag har även köpt en ny partyväst som jag invigde i lördags. Mycket fin, tyvärr har jag inget kort pa den men jag är ganska säker pa att syster yster och V kommer att fa se den live om nagra helger =)
Lördagen var jätteskoj. Vi började kvällen med ett par glas vin hemma hos T. Sedan käkade vi pa en vietnamesisk restaurang. Det var kö när vi kom dit, fick vänta utanför men det var helt okey för man fick varmt att dricka medans man väntade. Maten där var jättegod. Efter det gick vi till Wohnzimmer, en mycket rolig bar. Där drack vi Caipirinias, extra starka. Efter en san (det gick inte att dricka fler, da skulle jag ha behövt krypa hem) sa akte vi till Magnet Club och dansade =) Altsa en mycket lyckad kväll.
I gar var jag ganska trött och hade en inte sa rolig huvudvärk. Mádde som jag förtjänade helt enkelt. Jag och B gick till en kompis som bor pa samma gata som oss. Där spelade vi Wii, at god mat och tittade pa film. Perfekt dag när man är lite dalig.
Kramar!

Kommentarer
Postat av: Syster yster

Wiiihoo en ny partyväst =) Den måste du ta med så vi får se. Kram kram

2009-10-12 @ 17:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0