Livsgnistan är tillbaka

Nu börjar jag äntligen att ma lite bättre. Vet nu varför jag har matt sa daligt de senaste tva veckorna. Jag har en infektion i ena tanden (eller munnen eller vart man nu far infektionen). Jag var hos tandläkaren igar, typ den 10:e gangen jag var där. Jag kan fortfarande inte gapa sa jag kan äta normalt, eller ens borsta tänderna. Men nu har jag börjat äta antibiotikum sa nu ska det bli bättre!

I kväll ska jag pa möte med jobbet. Det ska bli kul att träffa alla pa en gang. Vi ska diskutera var jul-pysselafton. En kväll i december annordnar vi en "göra egna julkort kväll". Kunderna far da betala kanske 250 kronor. För det far dom 10 blanka kort och access till alla vara julstämplar, pennor och glitter. Min chef berättade att förra aret var kvinnorna (för det är bara kvinnor som kommer) som galna. Tva av dom började t.om. braka över en stämpel. Jag ser fram emot denna kväll =)


Kommentarer
Postat av: systeryster

Nu har jag ordnat så att de inte lyser igenom lika mycket som innan ... Ha de bra sov gott kram

2009-10-01 @ 21:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0