Hur dum far man va?

Jag skrev ju i senaste inlägget att jag har bokat biljetter till U2-konserten nästa ar. Biljettern fanns i brevladan i tisdags. När jag öppnade kuvertet ser jag att jag har köpt fyra biljetter för RULLSTOLSBUNDNA!! Hur dum far man va? Tänkte pa vad som skulle bli lättast: att försöka lämna tillbaka biljetterna eller att hyra fyra rullstolar för en kväll. Vi fick lämna tillbaka dom =) Nu har jag köpt fyra nya biljetter, inga för rullstolsbundna denna gang.
I kväll blir det konsert =) En kompis kompis spelar och sjunger pa en bar. Han ska vara ganska bra, typ soulmusik. Annars blir det ganska lungt, jobbar i morgon. Vädret är sa trakigt just nu, man har inte lust att göra nanting. Idag var det bara 5 grader ute! Jag kom pa att jag har inte frusit sen i början av april! Vi har haft en sadan lang och härlig sommar sa jag har nästan glömt bort hur det känns =( Blir ju tyvärr pamind ständigt nu.
Hoppas ni far en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0