Hem till Norrköping

I morgon bär det av hem till Norrpan =) Det ska bli skoj, jag har inte varit där sen i maj. Hela helgen kommer att bli fullspäckad med roliga saker. I morgon kommer syster yster och hennes P o hämtar mig pa flygplatsen (tack snälla ni). Lilla T ska sova hos mormor (min mamma) sa hon kommer och väcker mig pa fredag morgon. Da maste jag upp tidigt för jag ska vara med Tindra pa hennes skola da. Det ska bli jätteskoj att se T med alla hennes sma kompisar. Efter det ska vi ga och äta lunch, T far bestämma va hoppas inte att det bli Mc Donalds....Ett besök hos morfar tänkte jag ocksa klämma in da. Pa fredag kvällen sa blir det först middag med familjen och lite släkt. Sen ska jag träffa I! Det blir nog lite vin och skitsnack. Far träffa hennes nya för första gangen, spännande.
Pa lördag blir det först barngympa med T, syster yster och mamma. Sen pa eftermiddagen kommer Veronica =) Pa kvällen är det förfest pa rosévin och fanta med syster yster o Veronica som gäller. Sen Bomullsfabriken =)
Söndagen blir nog först lugn sen pa eftermiddagen ska jag träffa I igen. Mandagen är det tid med mamma som gäller och ännu ett besök hos morfar. Sen pa mandag kvällen aker jag tillbaka. En riktigt rolig helg ser jag alltsa fram emot =)
Nu ska jag till frisören. Funderar pa att kanske klippa lugg......

Kommentarer
Postat av: systeryster

Nu är det bara 1 dag kvar innan jag får åka upp och hämta dig! Hurra jag längtar så mycket. Ha de bäst nu så ses vi imorgon Tusen miljoner kramar o pussar till dig.

2009-10-21 @ 17:29:34
URL: http://singelammaistan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0