Äntligen fredag

jippie, nu är det helg =) O i morgon blir det girls night out! Kan det bli mycket bättre?? En svensk, en tysk och en sydafrikan ska ut och göra Berlins gator osäkra.... Far se var det slutar. I gar var jag runt i ca hundra affärer för att hitta en outfit men hittade inget alls, jättetrist. Funderar starkt pa att gräva fram den gamla partyvästen, det var ett tag sen =)

Veckan har varit bra. B akte ner till München i mandags sa jag har varit själv hemma. Han kommer hem i morgon kväll. Jag har haft lite videokvällar nu när B har varit borta. I tisdag blev det Mr. and Mrs. Smith. Den var bra även om jag inte tal Angelina eftersom hon snodde Brad fran Jennifer. Jag är ju ett troget Vänner-fan sa jag kan inte tycka annat. I onsdags kväll blev det Confessions of a Shopaholic. Inte alls bra. Och i kväll blev det Twilight. Den är ju sa bra. Det är andra gangen jag ser den nu och den var lika bra andra gangen.

Hoppas ni har en bra helg!



Kommentarer
Postat av: veronica

Jag röstar för västen!

2009-10-10 @ 10:03:19
Postat av: Systeryster

Håller med Veronica fram med västen =)

Kram kram

2009-10-10 @ 12:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0