jobb jobb jobb

Nu gör jag inget annat än att jobba känns det som. Det är ju bara bra sa jag klagar absolut inte. Bättre det än att vara tysk hemmafru =)
Ikväll blir det besök pa en supergod restaurang, Kultürzeit heter den. I morgon är det jobb i butiken som väntar. Julhandeln har börjat komma igang lite smatt sa det blir mer och mer att göra.
Snart drar vi till New York, jippie!!!! Det ska bli skoj. Har bokat en date med Jude Law =) Eller date och date. Han spelar Hamlet i en pjäs som vi ska ga och titta pa. Nan date lär det nog inte bli =( Eller jo, en och annan med B kanske.....
Kramar

Kommentarer
Postat av: veronica

Men HERREGUD! Jude Law är typ den snyggaste jag vet! När åker ni?

2009-11-06 @ 19:46:46
Postat av: veronica

Jag vill höra om NY!

2009-11-27 @ 16:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0