Helgen i Norrköping i bilder

Här kommer lite bildern fran Norrköpings-besöket! v>
Lilla T pa väg till skolan.
Matlagning med V och Systeryster. Pasta Carbonara blev det, mums =)
Sen, självklar Singstar =) Ett maste när vi träffas. Vi hade ju bara tva mikrofoner sa när man inte va med o tävlade pa riktigt sa fick man ta den fejkade.
Lite Guitar Hero blev det ocksa....eller inte
V knäpper med fingrarna pa dansgolvet =)
Jag, mitt uppe i mitt dansande....
Sen blev det inte mycket mer bilder. Jag gjorde ju en massa annat kul under denna helg men inget som fastnade pa kamera.
Kramar

Kommentarer
Postat av: Elin

Såg ut som att ni hade skoj!!! O va lik lilla T ä sin mamma!!! SHIT!!!

Kram!

2009-11-05 @ 22:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0