Trist väder

Usch, vilket trist väder vi haft idag. Det regnade fram till pa eftermiddagen och sa blev det mörkt redan vid 16-tiden. Som tur är julen snart här sa man far börja julpynta sa smatt. G pa jobbet hade pyntat vart kontor med ljus och glitter i stora växten i hörnet. Ett tappert försök att göra det lite fint. Vi har världesn trakigaste utsikt: vi stirrar rätt in i en gra byggnad.
I söndags var vi först pa julmarknad i Svenska Kyrkan. Vi at pyttipanna, drack glögg och jag passade pa att handla lite svenska matvaror. Det bidde nyponsoppa, kaviar och falukorv =) Jag hoppas falukorven smakar riktigt gott för jag betalade 60kr för 500gram. Efter marknaden akte vi förbi butiken där jag jobbar för att handla kort och kuvert, och lana en massa stämplar för att göra julkort. Pa kvällen lagade B kaldolmar medans jag skapade fina julkort =)
I kväll blir det en lugn kväll framför tv'n med tända ljus och tee.
Kramar!

Kommentarer
Postat av: Systeryster

När kommer bilder från New York då?? Nyfiken på hur ni hade det =) Kram

2009-12-08 @ 11:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0