snart är det jul =)

I morgon bär det av ner till Bayern =) Hoppas det i allafall för jag är lite sjuk =( Fick gå hem från jobbet i dag för att jag mådde jättedåligt. Mådde illa och var jätteyr i huvudet, trodde jag skulle svimma. Så jag åkte hem och åt och sen sov jag i två timmar. Nu mår jag mycket bättre. Fattar inte vad det kan ha varit. Misstänker att det kan ha varit p.g.a allt jobb den senaste månaden och allt som egentligen ska vara klart nu innan jul men som tvärr inte är det. Har fortfarande inte handlat alla julklappar, lägenheten ser ut som ett kaos, jobbar varje dag, måste hinna tvätta och packa innan i morgon. Plus att det är ett enda snökaos här och en massa flyg är försenade eller t.o.m inställda och B är redan nere i Bayern så om mitt flyg inte startar får jag va helt själv i Berlin på julafton !!!!!! Jag har som sagt en del som jag är lite stressad och orolig över...... Men men, allt ordnar sig.

Kommentarer
Postat av: Systeryster

God jul bästa syster!! Älskar dig Kram kram

2009-12-24 @ 10:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0