Korten kommer

Korten fran New York kommer snart Systeryster. Vi tog ca 800 sa jag maste välja ut dom allra bästa. Men det kommer, jag lovar.
Helgen som varit var bra. I fredags kväll var jag hos en kompis för en tjejkväll med bubbelvin och Greys Anatomy, det var skoj. Tyvärr sa var jag tvungen att hoppa in och jobba pa lördag förmiddag sa jag hade lite angest och ville ga hem tidigt. Jag skulle gentligen ha varit ledig men en kollega blev sjuk och da maste man ju ställa upp och jobba. Lördagskvällen blev lugn. Jag var hemma fran jobbet vid 18-tiden och da hade B lagat Schnitzel mums =) Efter det pratade jag lite med Systeryster pa skype. Hon och P var ocksa hemma pa en lördagskväll. Skönt att veta att jag o B inte var dom enda.
Söndagen bjöd pa en liten julfest tillsammans med nagra vänner. Vi drack glögg och bakade pepparkakor, riktigt mysigt. Annars har det inte hänt sa mycket skoj. Just nu sitter jag o B o tittar pa när Bayern München spelar mot Juventus. Hoppas hoppas Bayern vinner, annars blir B sa ledsen =(
Igar fick jag hemlängtan efter Sverige. Känner att jag förmodligen kommer att vilja flytta hem till Sverige nan gang i framtiden. Inte just nu eftersom vi har det sa skoj i Berlin men nan gang sa har vi tänkt att växa upp och "stadga oss och skaffa barn" och da tror jag att jag kanske kommer att vilja bo i Sverige. Sa därför ska B tvingat B börja en Svenskakurs här i Berlin i morgon. Även om vi kanske inte flyttar tillbaka sa vill jag iallafall att B pratar sa bra svenska sa vi skulle kunna flytta tillbaka. Han pratar bra svenska redan nu sa det ska nog inte va nagra problem för honom. Men som sagt, inget är bestämt eller planerat sa bli inte för exalterad nu Systeryster.
Sa, ska nu aterga till fotbollen. Bayern leder med 2-1 =)

Kommentarer
Postat av: veronica

Nu blev JAG exalterad! Kom och bo i Sverige snart, och pröva på Stockholm! Tänk va kul vi skulle ha! Hoppas ni mår bra där borta och får en härlig jul! Kramar i massor

2009-12-09 @ 12:59:50
Postat av: systerysterryster

Haha jag för exalterad men var har du fått det ifrån?? Jag som är lugn som en filbunke o aldrig hetsar upp mig över saker =) nja du kanske har lite rätt... Aja ett liiiitet hopp tändes hos mig nu iallafall trodde de var kört för alltid =)

Ni får komma hem när ni vill helst innan jag ligger på rygg med näsan i vädret o fötterna upp och gödslar jorden på nån fridfull plast =)

Men så länge ska ni väl ändå inte vänta med att skaffa barn? Hur som så väntar jag på både er o bilderna .. men dom säger ju att den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge eller ??

Ha de så bra nu syster jag längtar efter er så att de gör ont i hjärtat . Ska krama T från er ikväll o lovar att fota så du får se henne gå luciatåg.. Ska lägga upp bilderna på sovrummet med. Tusen miljarders kramar från mig till er!!!

2009-12-09 @ 16:01:17
URL: http://singelammaistan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0