å =)

Juhu, har lyckats klura ut hur jag ändrar språket på datorn så jag kan få fram mina svenska å'n =) Kanske blir lite lättare att läsa mina inlägg nu.....
Jag har ny äntligen laddat upp lite bilder från New York-resan. Det tar alldeles för lång tid och för mycket jobb att lägga upp dom här (gör jag nåt fel eller?? Nån som vet hur det går snabare??) så dom finns på Facebook i stället.
Denna vecka har bestått av jobb, en konsert o en julfest. I måndags var jag o B på Regina Spectors konsert här i Berlin. Det var superbra. Regina har en helt underbar röst. Vet inte hur jag gör för att videon ska synas här på min sida (nån som kanske kan berätta??) så ni får gå in på länken här nedan för att lyssna på min för tillfället favoritlåt med Regina Spector:
http://www.youtube.com/watch?v=rov3pV9PsRI
Sen i onsdags var det julfest med jobbet. Ganska segt att gå upp sen på torsdagen för att jobba.... I helgen är det jobb som gäller. B är i Wien och partajar med brorsan så jag är helt själv hemma. I kväll blir det film och lite vin tror jag =)

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Så här gör du ta fram den video du vill ha.. kopiera det som finns till vänster om video fönstret som heter nåt med embeded eller liknande om de är på engelska.. Kopirea det. Ta bloggen och tryck på knappen som heter HTML. Ett nytt fönster öppnas. Där klistrar du in koden du fick på youtube... sen klickar du på UPPDATERA.

Och vips så kommer det en konstig ruta i ditt inlägg o när du sen sparar inlägget och går in o kollar på inlägget på din blogg så ser du klippet där =)

Varsågod bästa Lillstrumpa. Om du är hemma innan 21 så logga in på msn så finns jag där jag jobbar till 21 idag söndag. Puss o kram på dig!!!

2009-12-20 @ 16:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0